خرید ممبر تلگرام و فالور اینستاگرام

ممبر بدون ریزش با ضمانت چند ماهه

ممبر بدون ریزش با ضمانت چند ماهه

سلام خدمت کاربرات سایت کیوت پنل امروز قصد داریم تا درباره ممبر فیک بدون ریزش با ضمانت چند ماهه توضیحاتی را ارائه دهیم.در پست قبل درباره خرید ممبر فیک کانال توضیحات کاملی ارائه داده ایم و اکنون همه شما میدانید ممبر بدون ریزش چیست.

اما بازم کوتاه و مختصر درباره ممبر بدون ریزش مخصوصا ممبر بدون ریزش با ضمانت چند ماهه توضیحاتی را خواهم داد تا با خیال راحت اقدام به خرید ممبر کنید.

ممبر بدون ریزش با ضمانت چند ماهه

ممبر بدون ریزش با کیفت متفاوتی وجود دارد اگر ممبر بدون ریزش بعد از جوین توسط تلگرام حذف شود بعد از چند ماه از کانال بدئون اطلاع و … حذف خواهد شد.امار کانال شما یهویی بهم خواهد خورد.

برای حل این معضل بهتر است ممبر بدون ریزش با ضمانت بالا مثلا 3 ماهه یا ممبر بدون ریزش شش ماهه و یکساله حتی سفارش دهید.

ما اینجا با خیال راحت ضمانت عدم لفت ممبر تا یکسال را نیز برای شما فراهم نمیده ایم. همین الان در بخش سفارشات و ممبر کانال سایت کیوت پنل میتوانید این نوع ممبر را سفارش دهید.

اگر ممبر بدون ریزش فرایند ریزشی داشت چه کنیم؟

ما به شما ضمانت این را خواهیم داد که ممبر های ما از سمت ما هیچگونه لفتی نخواهند داشت در صورت رویت لفتی ممبر جبران ریزش خواهیم کرد اما در اینجا ضمانت میکنم که هیچگونه لفتی از سمت ما نخواهد بود. مگر از سمت تلگرام دلیت شوند که دست ما نیست.

کیفیت ممبر بدون ریزش دو ماهه و یا سه ماهه تلگرام چگونه است؟

همانطور که در بالا توضیح داده ایم هر چقدر ماندگاری ممبر در کانال شما بیشتر باشد کیفیت کانال شما هم نیز افزایش پیدا خواهد کرد. پس ممبری را انتخاب کنید که ریزش نداشته باشد یا حداقل چندین ماه در کانال شما حضور داشته باشند.

مطلب پیشنهادی »  ارسال به پی وی تلگرام (pv)

ممبر بدون ریزش فیک است یا واقعی؟

شاید برای شما سوال شود که ممبر بدون ریزش که ارائه میدهید فیک است یا واقعی؟!. همانطور که میدانید ممبر های واقعی در کانالی که باب سلیقه انها نباشند لفت خواهند داد پس این نوع ممبر ها ممبر فیک میباشند.  همچنین ممبر واقعی 100 درصد ایرانی نیز در سرویسهای ما وجود دارد میتوانید انها را نیز سفارش دهید اما دارای ریزش میباشند

ایا ممبر فیک بدون ریزش برای گروه هم وجود دارد؟

بله ممبر فیک هم برای کانال و هم برای گروه قابل ثبت بوده تنها بدی که برای گروه داد این است که اگر ممبر کمی داشته باشید از اسم و پروفایل انها مشخصه که ممبر گروه شما فیک بوده یا اینکه لیست ممبرهای خود را مخفی کنید تا دیگران اعضای گروه شما را نبینند.

خرید ممبر هیدن

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش