خرید ممبر تلگرام و فالور اینستاگرام

معرفی سایت فروش شماره توکنی

معرفی سایت فروش شماره توکنی

در این پست قصد داریم تا سایتی را برای فروش مشاره مجازی توکنی به شما معرفی کنیم.برای همین ابتدا توضیحاتی درباره اینکه شماره توکنی چیست و چه کاربردی دارد را برای شما توضیح خواهیم داد.

شماره توکنی به شماره های گفته میشوند که میتوانید چندین بار از ان کد دریافت کنید در واقع به همان شماره های اجاره ای شماره توکنی گفته میشود.

معرفی سایت فروش شماره توکنی

حالا چرا شماره توکنی؟چون شماره به همراه یک لینک که در انتهای لینک یک توکن یا کد اختصاصی شماره جایگذاری شده است به شما داره میشود تا بتوانید چندین بار از ان کد دریافت کنید یا چندین روز از ان کد دریافت کنید.

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی (Virtual Number) یک شماره تلفن است که به طور فیزیکی به یک دستگاه یا سیم‌کارت خاص مرتبط نشده است. این نوع شماره‌ها به صورت آنلاین و از طریق اینترنت فعال می‌شوند و برخی از افراد برای مقصودهای خاص از آن‌ها استفاده می‌کنند.

استفاده از شماره مجازی در برخی از موارد زیر ممکن است:

1. حریم خصوصی

– برخی افراد از شماره مجازی برای حفظ حریم خصوصی خود استفاده می‌کنند. با استفاده از یک شماره مجازی، می‌توانند بدون ارائه شماره تلفن اصلی، در ارتباط با دیگران قرار گیرند.

2. ثبت نام در سایت‌ها و خدمات آنلاین

– برخی از افراد برای ثبت نام در سایت‌ها، خدمات آنلاین یا اپلیکیشن‌ها از شماره مجازی استفاده می‌کنند تا اطلاعات شخصی‌شان را مخفی نگه دارند.

3. تست و امتحانات

– در برخی مواقع، افراد از شماره مجازی برای تست و امتحان سرویس‌ها یا اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند.

4. کسب و کارهای آنلاین

– برخی از کسب و کارهای آنلاین نیاز به شماره تلفن برای تأیید هویت دارند. شماره مجازی می‌تواند گزینه‌ای برای این امر باشد.

5. مسافرت

– در برخی مواقع، افراد ممکن است برای مسافرت یا اقامت در کشورهای دیگر از شماره مجازی استفاده کنند تا ارتباط با خدمات محلی برقرار کنند.

اما در ایران شماره مجازی اکثرا برای ساخت حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی استفاده میشود و مزاحمت برای دیگران

 

خب توضیحات کاملی را برای شما ارائه داده ایم نوبت ان رسیده تا سایتی را برای شما معرفی کنیم که شماره توکنی ارائه میدهد.

api888.us

با ثبت نام در این سایت میتوانید شماره توکنی خریداری کنید بعد از خرید به شما بصورت فایل ارسال خواهد کرد و شما باید لینک و شماره را در جای امنی ذخیره کنید تا دیگران نتوانند سو استفاده کنند.

فالوور رایگان اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش