خرید ممبر تلگرام و فالور اینستاگرام

بازدید ارزان تلگرام سین یا ویو

بازدید تلگرام سین یا ویو

همانطور که میدانید بازدید ارزان تلگرام سین یا ویو همگی بصورت فیک انجام میشوند که تلگرام مخالف بازدید فیک میباشد برای همین فرقیست بین بازدید های واقعی و غیر واقعی.ما برای شما دونوع بازدید ایرانی و خارجی ارائه میدهیم شما میتوانید بازدید ایرانی واقعی همراه با ممبر واقعی از پنل ما ثبت کنید و یک کانال فوق واقعی ایجاد کنید که از نظر تلگرام یک کانال با اعتبار خواهید بود.

بازدید ارزان تلگرام سین یا ویو

بازدید واقعی تلگرام چیست؟

بازدیدی است که توسط ممبر های واقعی ایرانی انجام میشوند که در امار کانال کشور بازدید کننده ایران یا همان فارسی خواهد خورد که باعث میشود امار کانال شما مثبت بوده و کیفیت کانال شما از سمت تلگرام افزایش یابد.

در زیر ما چندین نوع بازدید معرفی خواهیم کرد و توضیح کوتاهی در باره هر یک از انها خواهیم داد.

انواع بازدید پست کانال تلگرام

در اینجا ما انواع بازدید پست های کانال تلگرام را برای شما تشریح کرده و خواهیم گفت هر یک از این نوع بازدید چیست و چه خواصی برای کانال دارد.

  • بازدید واقعی
  • بازدید فیک
  • بازدید تجمیعی
  • بازدید با لینک
  • بازدید هدفمند

بازدید واقعی

این نوع بازدید تماما توسط اکانتهای واقعی ایرانی انجام میشوند.کیفیت فوقالعاده بالایی دارند.

بازدید فیک

این نوع بازدید توسط اکانتهای کشور های غیر از ایران انجام خواهند شد که برای کانالهای ایرانی پیشنهاد نمیشوند بهتر است برای کانالهایی که با کریتور ایران نیست انجام شود.

بازدید تجمیعی بازدید با لینک

این دونوع ویو یا سین هر دو از نوع فیک میباشند مختص پستهای فرواردی است که به کانال شما ارسال میشوند که این نوع از بازدید ها روی پست اصلی تها اعمال خواهند شد و پستی که در کانال شماست ویو دریافت نخواهد کرد.برای همین بهتر است از ویو تجمیعی و یا لینک استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی »  ممبر تلگرام بدون ریزش

بازدید هدفمند

این نوع بازدید با هدف خواصی انجام خواهند شد مثلا هدف شما کانالهای با تارگت کشور خواصی میباشد مثال روسیه در اینجا ما به شما بازدید از کشور روسیه را ارائه خواهیم داد.

برای دریافت بازدید کشور های مختلف کافیست از طرق تیکت درخواست سرویس دهید تا برای شما ارائه دهیم.

برای خرید ممبر هیدن اینجا کلیک کنید

وبسرویس بازدید یا وبسرویس سین تلگرام ویو تلگرام

اگر به دنبال وبسرویس انی برای ربات و یا سایت خود هستید به شما وبسرویس اختصاصی کیوت پنل را پیشنهاد میکنیم که استارت انی و با دقت بالا میباشد.برای استفاده و مشاهده مستندات اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت سفارش